Egypten 2011

Egypten 2011

18 oktober 2009

18/10

Åh jag gillar denna bild på Gabriel skarpt, varför?
För att det är bland de första gångerna som jag kan se mig själv i Gabriel. Han har alltid varit så otroligt lik Robin, men något som han fått från mig det är mina ögoon :) på pricken! Det känns som att titta in i sig själv!



Min lilla pärla :)




Har varit förbi mamma när vi ändå skulle ut på en promenad, knyckte några kompostpåsar till mamma och så vandrade vi iväg :)
Åt kinamat, även om det är dyrt så var det väl värt det denna gång.
I vanliga fall står mamma i köket hela tiden medan vi är där så nu fick man lite tid att surra en stund :)

Har sett Destination Truth några kvällar i rad nu, och det första avsnittet vi såg handlade om Bermuda triangeln, och det var nog det avsnittet som var det bästa av dom alla.
Ska ge serien några avsnitt till innan jag lägger ned den, tyvärr handlar den allt för mycket om samma sak.
Eller rättare sagt kanske alla avsnitt är utförda på precis samma sätt så det blir inte lika intressant.
Men däremot så har det börjat en ny serie som heter Stargate Universe, och den är kanon än så länge :) så den kommer vi nog sitta och nöta både jag och Robin.

1 kommentar:

  1. Haha ja visst är dom härliga. Men det lilla man får offra utseende mässigt verkar helt klart värt det! :)

    SvaraRadera