Egypten 2011

Egypten 2011

05 oktober 2009

5/10

Otroligt seg dag, har legat i sängenstörre delen av dagen. Pratade om att dra på stan med Marika men jag orkade knappt ta mig upp.
Väldigt händelselös dag, ikväll ligger jag istället nedbäddad i soffan och har tänt ljusen för femte kvällen i rad eller nått.
Har en känsla av att det kommer gå åt mkt ljus i vinter.

Tidigare pratade jag med Robin om att köpa en kubikmeter ved och ställa i vardagsrummet haha, men mysigt hade det varit med lite brasor nu under murriga hösten. Är ju svinkallt ute nu och har ju snöat de senaste nätterna!

Bjöd även på bugaboo top setet imorse, eller rättare sagt så gjorde Robin det åt mig.
Gulleplutten hade tänkt köpa det som förlovningspresent :) men tyvärr gick den på 460:-, vi busade upp till 450:-.
Är ju inte länge kvar till att fira vår dag, 15 oktober <3
även samma dag som vi flyttade till vår första lägenhet tsm.
Åren går fort..

Marika tittade även förbi en snabbis ikv, hon stekt lite i solariumet. Mmm me like, var alldeles för länge sedan.
Behöver färg och avkopplingen ett solarium ger under 20 min hehe..

Nä, behöver lite energi. Ska se om de går något på tv nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar