Egypten 2011

Egypten 2011

21 oktober 2009

21/10

Jag beställde slutligen den marinblåa pläden från H&M igår, både Robin och Marika tyckte att den var finast.
Hade jag själv fått bestämma så hade jag nog inte kunnat välja än, så det var nog lika bra :)

Ebba är på bättrings vägen idag, och Robin har städat hela lägenheten.
Inte för att det är någon ovanlighet direkt.
Är jag den enda med en karl som sköter den största delen av hemmet?
Robin städar och diskar varje dag, och ja, ibland lagar han all mat också.
Hmm, vi har nog ett sådant förhållande som är lite tvärtemot :)

Tanken var att vi skulle åka till storheden för att storhandla idag, men min gubbe vandrade iväg på kvantum och storhandlade istället :) hela kalaset slutade på 1500 kronor+.
Därefter tog han och gick med kundvagnen hela vägen hem! haha, det är tur att vi bor så nära :)

Nej, tänk om man faktiskt skulle mysa lite i soffan till någon bra film?

2 kommentarer:

  1. Jag tror Robin får lära Fredrik o laga mat :P haha

    SvaraRadera
  2. hahahaha tog han med sig kundvagnen hem! jag minns när jag var trött o sur och han skjutsade mig i kundvagnen runt i hela Ica Maxi hahhahah/V

    SvaraRadera