Egypten 2011

Egypten 2011

06 oktober 2009

6/10




Posten skrämde mig i morse, men genast såg jag att de var något jag väntat på :) Ebbas dreggelscarfs kom idag!
Jättefina, precis som på bild (och varför den ena bilden vänder sig på tvären hela tiden har jag ingen aning om).

Har åter varit en sväng på Dollar, denna gång med Marika. Drog en sväng genom gågatan också, insåg just att jag behöver en ny mössa.
Förra årets gick ju upp i rök av någon anledning?
Såg även en billigare variant av en passande skötväska på Åhléns, så när de är löning blir det nog en sådan.
Skulle vara skönt att slippa ha väskan sidledes om vagnen..
Dock är det så mycket i slutet av denna månad, speciellt om IKEA turen blir av.


Har även börjat kika och planera lite inför julklapparna i år (vet inte om jag är tidigt ute, men i mitt fall så kräver det någon löning i förväg då vi köper till hela tjocka släkten + att Gabriel fyller år en vecka före julafton).
Brukar köpa från UNICEF's webshop till nära och kära, då gör man två flugor i en smäll.
Ska bland annat köpa ett fint armband till min mamma i julklapp. ´
Och kanske till mig själv också ;)

2 kommentarer:

  1. Fina de var dreggelscarfarna!! Har också börjat fundera på julklapparna *ångest som vanligt*, blir himla mycket att köpa ju!

    SvaraRadera
  2. UNICEF har jag inte tänkt på. Det måste jag kolla in. Annars brukar vi välja actionaid.

    SvaraRadera