Egypten 2011

Egypten 2011

30 oktober 2009

30/10

Sedan jag kommit hem från IKEA har jag bara legat sjuk hemma i princip, har haft sådan hemsk huvudvärk så det har inte hjälpt med alvedon.
Så har bara snorat och tyckt synd om mig själv, sov knappt något igår kväll och mitt i allt ska man ta hand om sina barn också.
Nåja, huvudvärken har börjat släppa nu och jag har stora förhoppningar om att sova gott i natt.
Pappa är uppe i Boden, förkyld han med men vi ska träffas imorgon och utbyta lite baciller :) ska bli så roligt!
Så ansträngde mig lite och bakade en äppelkaka ikväll, dock saknar jag vaniljvisp men den får jag se till att fixa fram imorgon :) för imorgon ska jag inviga mitt nya tårtfat och mina finfina assietter!

Har varit på smådåligt humör sista dagarna, varför är svårt att säga, men lite surt att man missade öppnandet av gallerian. Och hur det ser ut med öppettiderna nu när det är röd helg vet jag inte, nåja pratade med Vera om att gå och kika i gallerian till veckan. Och Marika är du på? :)

Snälla ge mig energi någon! Behöver ta itu med våran gigantiska tvätthög, och hade gärna dammtorkat lite innan pappa och Lena kommer på besök imorgon, nåja det blir en snabbomgång imorgon bitti, de brukar ju alltid vara ganska tidiga.

Hade dessutom tänkt beställa lite julklappar, och tro tusan att just de jag har gluttat på i flera veckor är SLUT! Fan alltså, denna otur drabbar ständigt mig, någon som känner igen sig?

Blää vilket gnäll inlägg, ni får ha lite överseende :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar