Egypten 2011

Egypten 2011

17 oktober 2009

17/10

Usch av någon anledning har jag varit jättedålig med att uppdatera på sistone.
Vad har hunnit hända sen sist då?

Min kära mamma har fyllt år och vi har varit där och firat henne helgen efteråt, jag har fått min H&M beställning.
Det var fina kläder, framförallt Gabriels jeans som jag var väldigt nöjd med.
Ebba fick mycket basic kläder, har däremot försökt bjuda på lite kläder på tradera åt henne, men hittills så är jag ingen vinnande budgivare.
I H&M's beställning fanns ju även en väska med, men de var av absolut sämsta kvalité.
Axelremmen gick inte attjustera och väskan var mkt mindre än vad kac väntat mig, sedan var fusklädret som plast haha!
Nåja, den åker tillbaka..

Jag och robin firade fyra årig förlovningsdag den 15:e, Ebba blev 5 månader samma dag och idag blir Gabriel 2 år och 10 månader!
Herregud bara två månader kvar till hans 3-års dag!
Min stora lilla grabb :)
något otroligt som hänt på sista 1-2 veckorna är att Gabriel äter som en häst!
Han går och ber om mat ständigt, och jag är alldeles hänförd åt att han smäller i sig lika stora portioner som mig.
Gabriel har alltid varit den som äter myrportioner, ständig oro om att han får i sig ordentligt.
Vissa dagar åt han inte mer än en köttbulle på en hel dag, och det har varit bråk om maten vid i princip alla måltider.
Förmodligen är han i en enorm växtfas just nu :) och det är så roligt att se!
Senast vi var på BVC med Gabriel var ju för ett år sedan nu, så de vore roligt att se hur stor han är nu.
Har köpt storlek 26 på hans vinterskor detta år, men jag tror han kommer hinna växa ur dem innan vintern är slut :)

1 kommentar:

  1. Åh vad skönt att han börjat äta mer! :-) så att ni slipper vara oroliga. Själv har vi kommit fram till att V är vääldigt kräsen... så därför äter hon inte så mycket nuförtiden. Man får ju bara hoppas att de får i sig det de behöver.

    SvaraRadera