Egypten 2011

Egypten 2011

19 oktober 2009

19/10

Var in till Ebba, just nu ligger hon i vår säng.
Brukar alltid flytta över henne till spjälsängen när vi lägger oss, är så otroligt roligt att hon ligger och sover i en av Gabriels gamla pyjamas :)
Det känns så... otroligt konstigt!
Har Gabriel varit så här liten? När då? Sov jag under den tiden eller vadå!
Känns som om man förlorar tid hela tiden, nu är Ebba 5 månader.
Snart ett halvår med andra ord, tiden bara rinner iväg och man hinner knappt stanna upp för att njuta av tiden.
Om ett halvår till så är hon ett år! ETT ÅR! Då är liksom spädbarnstiden över, min lilla bebis blir stor, och det i raketfart.
För mig och Robin blir det nog inga fler barn vilket betyder att jag har gjort mitt, graviditeter och spädisar och allt..
Om ett år, då trippar min bebis omkring. Det är sommar 2010, och hon har precis lärt sig gå.
Många kommer och säger saker som "tänk när hon går", "tänk när hon börjar prata" osv osv.
Men jag vill bara njuta av tiden här och nu, för den är såååå himla kort!

1 kommentar:

  1. Njuuuuuut av det här nu! För snart går hon och då vill hon verkligen inte sitta still :-D

    SvaraRadera