Egypten 2011

Egypten 2011

18 oktober 2009

18/10

Brrr.. Nu är det kallt, tittar man ut så ryser det genom hela kroppen.
Min julmyspys känsla kryper sig fram, och det ska bli så mysigt när alla ljus, pumlor och glitter åker fram.
Någon som vet om IKEA har börjat ta fram sitt julsortiment till slutet på oktober?
Behöver köpa bl.a en julgransmatta :)

just nu ligger Ebba och sover en liten stund, och sedan ska vi pallra oss ut.
Gabriel har fått en stor kärlek för filmen "Bolt", väldigt roligt när han har en favorit :)
Och nu har det börjat!
Gabriels första mardrömmar, han har pratat om spöken på tv och spöken från barnprogrammen.
Men igår nattvaknade han och var jätterädd, han låg bara och skakade i sängen och pep tyst som en mus "pappaa".
Tydligen var det något i bokhyllan som han var rädd för.
Stackaren, och det jobbiga för mig är att jag är lika rädd själv haha!
Jag kommer ihåg att jag tog upp detta med Robin för 2 år sedan, att jag bävade för den dag som jag ska behöva förklara för min son att spöken "inte finns".
Som tur var så var det Robin som gick in till Gabriel igår, och jag hoppas att jag hinner tuffa till mig lite nu på kort tid.
Huuuh jag som alltid sover med en liten lampa tänd haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar