Egypten 2011

Egypten 2011

22 oktober 2009

22/10

Åh, de ser ut som om det kanske blir IKEA den 28-29 i nästa vecka!
Borde egentligen kolla igenom vad som ska köpas och inte, gjorde en lista för en månad sen kanske. Men får se om den är up to date ;)
Enligt hemsidan så verkar de inte fått in julpyntet än i vart fall.

Någonting som jag glömde nämna igår var när vi satt vid middagsbordet igår och åt tacos så sa Gabriel "ja älskar dom" och pekade på majsen, haha!
Det var riktigt roligt, både jag och Robin tittade på varann och liksom "wow!".
Gabriel som alltid har varit sen med talet har sedan början av sommaren på allvar kommit igång på riktigt nu.
Det är jätte roligt, och framförallt så underlättar det kommunikationen en del :)

4 kommentarer:

  1. Åh vad gulligt att Gabriel sa så :-)! Och gud så kul med Ikea.

    SvaraRadera
  2. Åh jag älskar ikea.. Känns nästan som julafton dagen innan man ska åka dit ;) Jag vet inte riktigt hur stor han är för jag har inte varit på bvc på länge. Ska dit den 4e så då får vi se.. Hur stor har Ebba hunnit bli ?

    SvaraRadera
  3. Han ska på bvc nästa gång den 4e November. Det blir hans 5 månaders kontroll.. När han var 3 och en halv månad ungefär vägde han drygt 6900g och var kring 65-66 cm. Så han har nog dragit iväg en hel del sen sist. Börjar bli stora pojken! Nej det skiljer inte mycket alls. När var de Ebba föddes ? Glömmer alltid bort (a)

    SvaraRadera
  4. Svar: Och den är inte bara fin! Den är helt underbar att köra också ;-)!

    SvaraRadera