Egypten 2011

Egypten 2011

04 oktober 2009

4/9





Denna fyndade jag idag på åhléns, otroligt söt.
Har kikat på den via hemsidan några ggr.
Dock är den inte till mig själv utan till min söta mamma som fyller år den 8:e.
Blev en bra present, otroligt billig också om man inte har så mkt pengar att lägga ut.

Blev med andra ord en liten tur på stan med Vera, drog en sväng på Dollar store också. Ungefär de enda butikerna som har öppet en söndag.
Ska bli kul när gallerian öppnar, men jag stör mig hela tiden på att den heter "Enter", varför heter den inte Saga gallerian istället?
Hade ju varit jätte fint, och speciellt när Saga biografen ligger precis intill.
Bara 25 dagar kvar till invigningen ;)

Igår blev kvällen mysig, lite tråkigt bara att inte Marika kunde kika förbi.
Svamla på och såg någon komedi som gick på tv med Sara jessica P.

Och just nu sitter jag och smaskar på "resterna från igår" haha, lite lik Ben & Jerrys men denna heter Häagen-Dazs strawberry cheesecake.
Samma märke har även en smak som heter Baileys, den är riktigt god.

1 kommentar:

  1. Tusan jag vill också ha en sådan där skål :D

    SvaraRadera