Egypten 2011

Egypten 2011

19 oktober 2009

19/10

Har varit med Ebba på BVC idag tillsammans med min mamma, Ebba fick även sitt 5-månaders vaccin och det tyckte hon inget vidare om alls.
Usch vad hon skrek och grät.
Alla gånger Gabriel har tagit vaccinet har han inte yttrat ett pip ens en gång, så detta är lite nytt för mig.
Är så otroligt nöjd med min BVC-sköterska, hon är toppen på alla sätt och jag har stort förtroende för henne.
Hur som helst så gjorde vi ju även vikt och längd kurvor, och Ebba väger nu mera 7010 gram och var 67,5 cm lång.
Lång och smal som vanligt, men jag tror att det ska krävas en kost på smör och grädde för att denna dam ska lägga på sig för att kunna bli "tjock" (=bebisar kan ju inte bli "tjocka", möjligtvis runda ;))
Med andra ord så har hon bara 0,5 cm kvar av kläderna i storlek 68, jisses vad det går undan. Inte så konstigt man tyckt att de börjat sitta åt i grenen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar