Egypten 2011

Egypten 2011

23 oktober 2009

23/10

Gabriel har trallat omkring i vardagsrummet idag och sjungit till "roooorri, en racerbiiil!".
Så klart en ton art högre än vad mitt huvud klarar av :) varför ska barn alltid vara så högljudda? Haha

Även om dagen inte har varit så händelserik så har den känts aningen tung och trögstartad.
Robin kom med godisskålen precis, och jag känner att jag inte vill unna mig det ikväll.
Såklart kommer jag sitta med den där godisskålen i slutändan i alla fall, och ångesten likaså.
Tänk om man faktiskt skulle kunna göra något åt saken för en gångs skull?
För att leka med tanken "bara ikväll, imorgon ska jag bli nyttig", den håller ju så klart inte i längden.

Saken är den att jag har aldrig tränat i hela mitt liv.


Eller ja, okej då, jag har tränat aerobics en termin i högstadiet och gått simning (en termin?) i mellanstadiet. That's it.
Hur gör man?



VS.

1 kommentar: