Egypten 2011

Egypten 2011

08 september 2009

8/9

Idag har det inte hänt mkt, har inget planerat för denna vecka så jag går väl bara och väntar på att något ska dyka upp.
Varit på BVC idag, Ebba är 3 månader och 3 veckor lite drygt och väger idag 6195gram och är hela 65,5 cm lång!
Helt galet vad hon är lång, inte är det då mig hon släktar på.
Hon skjuter i längden, lång och smal är min lilla donna.

Var in en snabbis till stan efter BVC och köpte mig foundation som var slut, stötte på mamma som var och länsade Berlins på underkläder.
Så då fick även jag lite smått och gott. Mamma: "hem och sexa till dig nu" haha!

Eftersom jag inte har något speciellt för mig i veckan så får de som inte går skola, jobbar eller har något annat bättre för sig gärna höra av er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar