Egypten 2011

Egypten 2011

15 september 2009

15/9


Idag blir Ebba fyra månader! Helt otroligt, vet tusan inte vart tiden har tagit vägen.

Igår kväll såg jag och Robin serien Supernatural, började med första avsnittet av säsong 1.
Märktes att den var gjord 2005, året efter The Ring släpptes (2004), för jag kunde känna liknelserna lite grann.
Jag som är fruktansvärt harig av mig, hade faktiskt inte uppfattat att serien skulle vara sååå scary.
Men vi såg klart första avsnittet, jag sov såklart jätte oroligt i natt och idag sitter jag och funderar på om jag ska se något mer avsnitt ;)

Är små sugen på något sött, får se om grabbarna ska kila ned något på ica eller kioskpiraten, kanske kan beställa något med dom isf :)

Fick hem paketet från H&M idag, jättefint alltihop. Bra kvalité på postorder varorna för en gångs skull, tummen upp H&M!

BVC idag: Ebba vägde 6365 gram och 66 cm lång :) hon ökar på lite hela tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar