Egypten 2011

Egypten 2011

27 september 2009

27/9

Pappa och Lena kom förbi en snabb sväng innan de skulle börja sin 12-timmars bilresa hemmåt.
Fick en hemmagjord salva gjord på ringblomma, sannerligen inte min pappa som mixtrat ihop den ;) men lite hälsokostpreparat som ska bli riktigt spännande att prova.
Har fått höra en massa gott om den, så nu ska jag preparera mig :)





Efter det gick jag och Ebba och grabbarna iväg till Dollar store, det största fyndet var en hängande ljuslykta i glas som jag köpte 6 stycken av :) otroligt fin!
Är jättenöjd, så nu lyser de så fint här hemma.
Tog några bilder men blev dålig kvalité i kvällsmörkret, bjuder på några stycken iaf.
Den stående lyktan i fönstret är inte från Dollar store utan från Åhléns :)

1 kommentar:

  1. Jättefina! Längtar till jag kommer upp! Och va bra din blogg blivit! Fortsätt så! :D

    SvaraRadera