Egypten 2011

Egypten 2011

26 september 2009

26/9

Då har vi förhoppningsvis handlat mat för hela månaden. Blev en riktig liten utflykt med båda barnen, Robin och pappa och Lena.
Vi åkte nämligen husbilen till storheden för att storhandla :)
Vilket otroligt bra köp de har gjort, en alldeles underbar husvagn!
Den kommer de ha väldigt stor användning för, de som är på resande fot hela tiden :)



Började med att svänga in på Barnens hus där vi köpte Ebbas lära gåstol, jättefin såklart!
Därefter åkte vi in till Luleå och åt indisk mat, jag och pappa jättebelåtna såklart. Robin och Lena var lite tveksamma hehe..
Sista stoppet på maxi där vi handlar massor, vagnen var verkligen knökfull och väl i kassan så tränger sig pappa fram och betalar allt!
Ja, vad ska jag säga? Knäpp, generös? Min underbara pappa i ett nötskal, tack tack tack. Det fanns liksom inte tillräckligt med ord.
Ja, jag känner mig minst sagt bortskämd och därtill skäms jag nästan över hur snälla föräldrar man har!
Älskade pappa <3

Väl hemma springer jag iväg och köper ingredienser till en fruktsallad och mandeltårta med daim. Något ska det ju bjudas på.
Så ikväll åt vi en underbart god fruktsallad bestående av satsumas, äpplen (royal gala), banan och passionsfrukt. Till det lite vaniljvisp. Mmmm!
Det och lite AFV i tvsoffan :)

1 kommentar:

  1. Man förvånas varje gång över hur snälla föräldrar man har! De spelar ingen roll hur gammal man är, eller hur många barn man har eller vart man befinner sig i livets cirkel - man är alltid deras barn - deras baby! =)

    SvaraRadera