Egypten 2011

Egypten 2011

25 september 2009

25/9

Dålig uppdatering jag vet!

Har precis beställt dreggelscarfs till Ebba, valde ut 3 stycken. Kunde lätt ha valt 3till, men det fick räcka så. Får se vad det är för en kvalité på dom när de kommer på posten :)
Imorgon ska vi till storheden och storhandla så vi har det mesta inför resten av månaden.
Blir att köpa Ebba en lära gå-stol då, hoppas de finns några fina inne till rimligt pris.
Pappa kommer även upp imorgon! Ska bli roligt att träffa dom, senast var i slutet på juli så de hinner ju bli några veckor mellan varven.
Kan tänka mig att Ebba har växt en del i deras ögon :)




Har kikat på en skötväska som jag velat köpa, och så hade jag även hoppats på att köpa en ny vinterjacka denna månad också.. Blir lite svårt att få allt att gå ihop bara?

4 kommentarer:

  1. Vill också köpa mig en ny vinterjacka den här månaden... Har dock ingen aning om vilken jag vill ha ;-). Skönt med storhandling, det gjorde vi idag :-)!

    SvaraRadera
  2. Ja storhandla har vi redan hunnit göra :) Så skönt när man har fått de gjort! Jag får kika mer på vagnen när vi ses mer nästa gång :)var på väg till jobbet för att städa och så mamma kom mitt i alltihopa, vill inte att hon ska få veta planerna förens de har gått i lås :) Nu måste vi boka in en liten träff i form av fika :)

    Föresten, jättesnygg skötväska :D

    SvaraRadera
  3. Ja, jag kände mig lite fumlig som var nära att avslöja något :)
    Jag är gärna på ang. fika :) bara att bestämma dag och tid :)

    SvaraRadera
  4. Hahaha inte är de någon fara ;) men jag vill ju som hålla de lite hemligt iaf :) Ja vi får göra det! Min mobiltelefon har ju jag badat i skurhinken på jobbet så jag har bara hemtelefon numera ^^ men vi kan ju höras av på FL eller msn någonting i veckan?

    SvaraRadera