Egypten 2011

Egypten 2011

17 september 2009

17/9






Jag och Ebba har varit på en snabbpromenad med Kristina och hunnit dra ett varv genom alla butiker i Boden.
Eftersom Ebba växer i raketfart så är det åter dags för en omgång av nya kläder, så la undan lite grann på Lindex.
Hittade faktiskt en alldeles underbar Harlems byxa till henne som jag bara måste köpa, och Gabriel behöver en mössa. Både en mössa inför denna höstkylan och en vintermössa.
Dock hade inte Inter sport i Boden Didriksson mössan som jag hittade i Luleå, men det kommer säkerligen bli någon fler Luleå sväng så får väl köpa den då istället.
Kommer passa väldigt bra tillsammans med Gabriels set från Didrikssons.




Har även hunnit dra igenom garderoben och lite flyttkartonger som fortfarande stått ouppackade. Hihi, hittade krokodilstövlarna som Vera gav Gabriel när han var nyfödd i storlek 25!!! ;)
Men de passar alldeles utmärkt nu, så de kommer ju att komma till användning så klart, om än ett par år senare :)

(Blev en del vagnbilder denna gång, men de är tillägnade en viss "M" ;) för lite hjälp i barnvagnsdjungeln!)

3 kommentarer:

  1. hahaha va bra att gummistövlarna passar, det tog en jävla tid för ungen att växa i dem ;) /V

    SvaraRadera
  2. Haha :) Ja jag är fortfarande helt lost, måste gå runt i barnvagnsbutikerna och kolla lite! Du får följa med om du vill och råda mig lite vadjag ska tänka på :D Du är ju ruttis numera ^^

    SvaraRadera
  3. SW:Tack för kommentarena:) . Jo klart vi kommer att hålla ihopp länge. Mer modell och par bilder kommer senare:)

    SvaraRadera