Egypten 2011

Egypten 2011

06 september 2009

6/9

Igår spenderade jag hela dagen i Luleå med Kristina och min lillgumma :)
Hittade två par jeans och två linnen till mig själv, tyvärr såg jag idag att ett av jeansen var ett hål i.. himla trist.
Men det är väl så när man köper billiga jeans från Gina Tricot :)
Lillan fick några plagg, det jag skulle köpa till Gabriel var slut i hans storlek så beställde de från internet igår kväll efter jag kommit hem.
Robin fick en underbar tröja från Dressmann nu när de har 40% kampanj, jätte nöjd.
Från 399 till 240kronor!

Mamma kikade förbi på kvällen och hade köpt två mattor och bestik set till oss :) man kunde tro att det var någon förlovningspresent eller nått.

Idag har vi varit och storhandlat i storheden, helt sinnes vad mycket billigare det är att handla på Maxi!
Handlade massvis för 1400 kronor drygt, annars brukar de gå en 500 varje gång vi är iväg och handlar och då fyller vi knappt en kasse.
Måste återgå till våra gamla rutiner och storhandla varje månad :)
att slösa pengar på mat är nog inte mitt största intresse när man kan göra så mycket annat för pengarna..
Känner att jag bara skriver en massa strunt så nu får de vara bra för idag ;)

2 kommentarer:

  1. Ja men de är sinnesjukt mycket billigare! Jag och Ivan storhandlar på Willy, där snackar vi BILLIGT, även när man bara ska småhandla lite för att uppdatera kylen!

    Ja förlovningspresent kanske är några år försenade då ;) När blir de giftermål då ^^ De är på tiden va ^^

    Vad söta kläder du hittade :) Nu är ungarna höstuppdaterade!

    SvaraRadera
  2. jo, har hört att willys är billiga :) har dock bara handlat där när vi varit nere i uppsala tror ja :p

    ptja.. giftermåål :p de får vi se!

    SvaraRadera