Egypten 2011

Egypten 2011

30 september 2009

30/9

Allting var bra med Ebbas lilla hjärta, eftersom många har frågat så skriver jag det även här :)
Det såg ut att ha växt igen, hon kunde då inte hitta något med ultraljudet så därför blev undersökningen lite längre bara för att försäkra oss om att det inte fanns något där.
Däremot hitta hon något annat som jag inte är riktigt förstådd med vad det var, men hon sa att det kunde vara normalt för hennes ålder så det kunde hon inte säga något om nu.
Men hon räknas som hjärtfrisk nu :) ska bara på en sista kontroll om ett år.



Idag har jag varit i Luleå med Vera, och lilla Ebba såklart.
Köpte mig en lykta som jag sneglat på förr, dock fanns den inte på Hemtex i Boden så den åkte ner i shoppingbagen idag :)
Reklamerade även ett par jeans som det visade sig vara hål i sist jag var i Luleå, och det gick så bra så.
Fick med mig ett par nya jeans därifrån :) jätteglad!
Den enda som gick med surläpp var Ebba, hon var inte de minsta nöjd på hela dagen.
Lite tråkigt, men man kan ju inte vara glad hela tiden!



Nya jackan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar