Egypten 2011

Egypten 2011

29 juni 2010

29/6

Mitt knä värker, jag har just diskat undan efter maten vi åt vid lunch.
Det tråkiga är bara att jag ändå måste påbörja med middagen om en stund och då samlas disken på hög igen och det är åter dags att ta tag i disken.
Jag längtar. Jag längtar till vi får ett stort kök där vi inte behöver trängas runt bordet. Jag längtar efter vår diskmaskin, så vi enkelt och smidigt kan ta hand om disken. Jag längtar efter vår kyl och frys i full höjd så vi alltid kan storhandla och maten ryms utan problem.
Jag längtar efter vårt nya badrum, vårt stora badrum.
Jag längtar efter vår tvättstuga så vi slipper ha tvätt & torktumlare i badrummet.


ja denna visa har många fått höra flera varv :) jag tror nog att Robin bl.à håller på att bli tokig på mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar