Egypten 2011

Egypten 2011

22 juni 2010

22/6

Mycket har hänt sedan sist jag skrev, vi har bl.a varit på banken och ordnat med vårt bolån.
Så allt är klart och den 1 juli ska vi till banken en sista gång och då överförs alla pengar till säljaren och vi får nycklarna :)
Flytten sker dock inte förrän helgen den 3-4 juli, då Robin jobbar och vi har mycket att stå i före det.
Min kära pappa kommer även upp till Boden Alive, och någongång efter att vi har flyttat kommer Bytesluckan med våra nya köksluckor :)
Och de både monterar ner de gamla luckorna och sätter upp de nya, och det kommer bli så otroligt fint!

Så småningom, efter flytten kommer vi nog även ordna med nya bänkskivor, jag vill allra helst ha i granit men det får vi se hur det blir med det :)
Nytt golv i hallen skall däremot ordnas, då färgerna inte tilltalar mig det minsta.
Men det finns även en praktisk del i det hela, och det är att vi ska flytta på en garderob i hallen, och det problematiska är att de inte lagt något golv under garderoben så då måste det läggas nytt.

Vi har även gått och blivit familjehem!
Robins syster Louis kommer att bo hos oss på obestämd tid, alla papper och underskrifter är inskickade till familjerätten och hon är placerad hos oss.
Hon har redan bott hos oss under två månader, men nu är det alltså "officiellt".
Fr.o.m 1 juli blir hon även skriven på vår adress, alltså i Sävast :)

Så vi har alltså på kort tid gått och blivit tonårsföräldrar, och ja, inte är det lätt alla gånger måste jag säga.
Men vi är otroligt glada att hon kan bo hos oss :)


God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar