Egypten 2011

Egypten 2011

28 juni 2010

28/6

"Upp & hoppa! Möte kl 08:00"

Vid denna tid idag på morgonen satt vi på familjehemsenheten, det var fort avklarat och därefter gick Robin till jobbet och jag kilade hem till mamma som satt barnvakt.
Därefter har jag och min mamma gått igenom all sorts skräp på vinden, packat bilen smock full och sedan kört iväg till soptippen för att göra oss av med allt.
Känns otroligt skönt att ha gjort allt detta före flytten, har haft lite ångest inför flytten och hur allt ska ordna sig.
Men just nu ser det ut som om det kommer ordna sig *peppar peppar*, lite tråkigt dock att den sammanfaller med Boden Alive.
Men nästa måndag kommer vårt köööök! :) Om det är något jag längtar till så är det till nästa måndag.
Då har vi hunnit flytta över allt till nya huset och även fått lite ordning på allt och så kommer våra nya köksluckor!
Underbart!

Om någon vill agera flyttgubbe i helgen så får ni gärna anmäla er frivilligt ;) eller om någon har några flyttlådor till övers!

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund, både min rygg och mitt knä har tagit lite stryk och veckan är fullspäckad med saker att ordna så nu ska jag ta de lugnt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar