Egypten 2011

Egypten 2011

24 juni 2010

24/6

Midsommar imorgon, och detta gråa väder verkar bestå.
Idag har jag varit en kort tur i stadsparken med ungarna, sedan mötte vi upp Robin och gick hem lagom till middagen.
Trötta som vi var beställde vi pizza, och vi blev sex stycken runt middagsbordet :)
Det är tur att vi har ett köksbord med iläggsskiva, nu mera är det dock alltid full längd då vi alltid är fem runt bordet, och allt som oftast har vi några middagsgäster också :)
Vi blev fort en stor familj, men det är bara trevligt!

Imorgon midsommarafton åker vi till min mamma och äter middag :) tonåringen sover borta hela helgen och Gabriel kommer nog stanna över natten hos sin mormor imorgon :)
Nästa helg blir det första gången som även Ebba sover borta, och första gången någonsin som hon får barnvakt.
Det är ju nämligen nästa helg som vi flyttar, så vi behöver verkligen all tid för oss själva.
Att ha barn med i en flytt, framför allt så små barn är väldigt tidsförödande.
Vanligtvis går alltid livet ut på att planera vardagen med lunch/mellanmål/middag och sovtider osv osv och sånt fungerar ju inte alltid under flytt så då kan mina små gott få sova borta under allt stök och flytt :)

Nu ska jag slänga mig ner i soffan med min kära och kanske han orkar hålla ögonen öppna så länge så vi hinner se något på tv:n innan han ska lägga sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar