Egypten 2011

Egypten 2011

26 juni 2010

26/6

Dagen efter midsommar, ja här har det varit väldigt lugnt :) barnen somnade lite senare igår så vi fick en liten sovmorgon.
Vi var hos min mamma och grillade, och som vanligt så gjorde hon alldeles utsökt mat haha :)
bättre väder hade vi dock aldrig kunnat få!
Gud vad underbart, varmt och soligt och ingen blåst denna gång :)
vi satt ute på altanen hela dagen och barnen sprang runt på gården.

Idag hoppas jag på lika bra väder och en dag ute i solen!
Den här helgen får gärna bli lugn och stillsam för jag vet att veckan som kommer kommer bli allt annat än lugn!
Måndag morgon börjar med möte, sedan iväg till vuxenskolan och under veckan behöver jag ringa en massa samtal och på torsdag ska vi till banken för sista överföringen.
En sväng på tippen hade inte skadat med tanke på all skrot vi samlat på oss.
Robin jobbar hela veckan, och till råga på allt ska vi hinna packa för än så länge har vi inte hunnit packa en endaste pinal!
Och Robin som behöver skruva isär hälften av alla möbler vi äger...

Jaja, jag hoppas att allt löser sig tillslut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar