Egypten 2011

Egypten 2011

25 juni 2010

25/6 - midsommar

Om jag förstått det rätt nu så går vi alltså mot mörkare tider, midsommar - mitten på sommaren?
Den längsta dagen har redan varit och nu kommer det bara bli mörkare och mörkare kvällar, och jag tycker inte ens jag har fått uppleva någon riktig sommarvärme än!!
jag hoppas innerligen att juli har något bättre att erbjuda!

Nåja, efter lunch kanske jag tar och börjar traska iväg till min mamma med barnen och så får Robin halka in efter jobbet.
Min mamma bor ju i radhus, ett utmärkt område för barn - ett liknande område som vi ska flytta till.
Och så länge vi bor i lägenhet så försöker jag ta med barnen dit då de har möjlighet att springa mer fritt och leka med andra barn i området :)

nu tror jag nästan det är dags för ett blöjbyte på lilldamen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar