Egypten 2011

Egypten 2011

27 juni 2010

27/6

Har just satt mig i soffan, dock är det inte riktigt dags att göra det bekvämt för sig än.
Hade tänkt packa ner lite mer sänglinnen och annat i en flyttkartong då Robin just varit och hämtat ner fler från vinden.
Mycket är packat, men såklart är det mycket kvar än.
Håller på och tvättar för fullt, vill inte ha med någon smutstvätt till vi flyttar.
Och sedan tror jag elen är billigare här för den delen :) men jag kommer tycka det är fantastiskt härligt med tvättstuga i nya "huset".
I vår nuvarande lägenhet har vi ett litet litet badrum och så både torktumlare och tvättmaskin där inne, fruktansvärt trångt blir det.
Åtminstone när vi är fem personer i vår trea just nu.


Har till och från haft värk i mitt vänstra knä, känner mig som en 70-åring då jag ständigt klagar på mitt ena knä och så ryggen som titt som tätt gör ont.
Funderar på hur jag kommer va i kroppen om 30 år när man redan känner sig som man gör..
Har funderat på att ta tag i detta och börja gå hos en sjukgymnast, men man får väl se hur det blir med det.
Ska nog knapra lite värktabletter nu, för har fortfarande mycket att göra :)

JO just det! Har ju fått vår diskmaskin såld idag :) ingen nappade på facebook, men la ju ut den på blocket och nu ikväll var de alltså och hämtade den! :)
Riktigt skönt, en sak mindre att tänka på och lite extra pengar, vilket var väldigt välbehövligt just nu då vi har två hyror denna månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar