Egypten 2011

Egypten 2011

28 juni 2010

28/6

uuäähhh... ibland har man så mycket tankar som snurrar i huvudet att man tror det ska sprängas.
Dagar som dessa hade varit toppen om man haft någon att sitta och lätta sina tankar med, men nu är man ju en sån torris som sitter hemma i tv soffan ;)
Ena stunden så är man förbannad, i nästa så känner man ångest och därefter så är allt rosaskimrande igen.
OCH JAG VET TAMEJFAN INTE VARFÖR :S, skumt va?

Mycket känslor, men jag tror att det har och göra med flytten och allt. Det är så mycket som är på gång och jag känner mig så förbannat stressad över hela situationen.
Alltid en massa att tänka på, och jag vill bara skrika och ge upp om allt!
För tro mig det har varit mycket sista tiden, pengar som det har gormats om.
Om vi har någon som kan ställa upp under flytten, vem ska ha barnen osv osv..
Men så har vi farit omkring och flyttat stup i kvarten, jag vill bosätta mig och bara få vara nu.
Alla har en årlig storstädning, vi har en årlig flyttstädning!
Under dessa år jag och Robin har varit tillsammans har vi nu bott på snart sex olika ställen!!
Så ja, jag är aningen less på att varje år packa, flytta, packa upp och flyttstäda.. och det blir bara mer och mer jobb med fler barn och fler möbler.
Nu hoppas jag bara att vi flyttat för gott :)
ÅH så SKÖNT att få skriva av sig lite.. nu.. nu ska jag gosa ner mig i soffan med älsklingen och kolla så vår tonåring hittar sig hem i tid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar