Egypten 2011

Egypten 2011

08 november 2009

8/11




Farsdag idag och min pappa blev "firad" genom ett enkelt SMS, nu mera är han ju bosatt i Örebro så omständigheterna gör att det inte blev något mer speciellt än så.
Hade tänkt beställa blommogram via interflora, men de gör tydligen inte utkörningar på söndagar.
Sicken osis, och något kort hade jag inte tänkt på att posta tidigare i veckan.
Och nej, jag firar inte Robin. För han är inte min far, den dagen då Gabriel förstår betydelsen av farsdag är det upp till honom att gratta Robin.




På eftermiddagen åkte jag med mamma till storheden för en snabb visit, fick med mig hem en adventsljusstake som var jättefin.
Rusta såklart, om det är någon gång på året man inte ska missa att gå på Rusta så är det veckorna före jul :) massor med julpynt och plånboken tar inte heller någon större skada efter ett besök där! ;)

Nej, nu ska jag mysa ner mig i soffan med älsklingen och se Eureka.

2 kommentarer:

  1. Fast man behöver ju inte bara fira sin egen! Jag tycker alla pappor borde uppmärksammas :-) Fast jag förstår samtidigt hur du tänker!

    SvaraRadera
  2. Såg först nu att du kommenterat om ÖF! Hur kunde jag missat den? Nåja :-) Det vore jätte kul om vi kunde gå tillsammans!

    SvaraRadera