Egypten 2011

Egypten 2011

14 november 2009

14/11

Åh, hittade en massa bilder i min gamla mobil som nu Robin använder.
Hade tänkt överföra dem ikväll och lägga upp några på bloggen, men kan inte hitta någon kabel.
Lite tråkigt, vi som brukar ha två stycken i vanliga fall..

Idag har vi i alla fall varit hos Robins mamma och ätit tacos.
Robins morbror Håkan är uppe från Uppsala, så då blev det en liten släkt träff.
Gabriel hittade en massa leksaker som han drog ut över hela vardagsrummet deras, han hade nog gärna stannat kvar där för hem tillsammans med oss ville han inte :)
Fick locka honom med att åka pulka på hemvägen :)

Ebba var lite småblyg, mamma är ju bäst såklart ;) och blev lite trött mot kvällen, slocknade gott i vagnen.
Hann bara komma ut så sov hon gott :)

Och vad är det med alla som har fått bloggtorka? Alla bloggar jag följer läser jag samma sak "får se om jag ska lägga ner bloggen.."
Är det vinter depp som är på ingång?
Kom ihåg att jag är en trogen läsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar