Egypten 2011

Egypten 2011

04 november 2009

4/11

Igår tog jag och Robin en storstädning så nu är förhoppningsvis dammråttorna ute ur lägenheten, Marika kom förbi under kvällen och fick datorn repad medan vi kollade Desperate.
Jisses vad det hänt grejer i serien, trots allt var det lika intressant som alltid, så kommer jag ihåg det till nästa tisdag så kanske jag sitter klistrad vid tv:n.

Idag gjorde jag och Vera stan och åt middag på Kina, och så får jag ju inte glömma Ebba såklart :) lite trött men höll smilbanden uppe :)
Hon somnade en stund i vagnen och fick en liten powernap så hon var uppe en liten stund utöver det vanliga ikväll :) men nu sover hon gott.
Vi drog i alla fall igenom gallerian och sista etappen var Dollar store :)
Fått in julpyntet och jag och Vera kunde inte hålla fingrarna i styr så det blev lite krimskrams :)
Jag köpte en jättefin tomte, men tydligen höll inte alla med mig för jag verkar vara den ända som tycker om den. Men den ska i alla fall stå på spiskransen, och där gör den sig utmärkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar