Egypten 2011

Egypten 2011

16 november 2009

16/11

Gårdagens uppdatering uteblev pga att Ebba var lite dålig, la henne som vanligt vid 18:30 men hon vaknade drygt en timme senare och var jätte orolig och gnällig.
Hjälpte inte med bröstet och jag fick kämpa lite med att få henne att somna.. Bara sisådär till 00:30, därefter kunde inte jag somna förrän 04:00 tiden.
Är rädd att mina sömnproblem börjar infinna sig igen! ;/

igår förmiddag var vi i alla fall ut med pulkan, gick in till stan och åkte lite pulka i Stadsparken ;)
Hemma igen så ställde jag mig och bakade en äppelkaka som jag och vera njöt av idag.

Ska snart hoppa in i en dusch och göra mig iordning, för 17:30 börjar min teorikurs!
Ååh jag är bara aningen nervös :) men så kuul!

1 kommentar:

  1. Lycka till på kursen och så vaggar du Ebba lite ifrån mig =D

    SvaraRadera