Egypten 2011

Egypten 2011

31 augusti 2009

31/8

Det blev ingen fika på stan med mamma.
Det blev middag på Panelen ;) det gillas!
Och som jag misstänkte så fick jag presentkort på en klippning, så nu ska det fräschas till.
Det var ett år sedan sist (!), tyvärr så prioriterar man inte sig själv som förälder..
Men nu tänkte jag spara lite längder, tunna ut topparna lite och klippa upp ordentligt :) lite mer "rock" frilla, får se vad frisören säger om det.

Sedan blev det en promenad med Marika nu på kvällskvisten, bra att röra på fläsket lite efter att ha gottat sig på panelen.

Och så har jag ju hämtat ut paketet med sufletten och åkpåsen :) och jag är otroligt glatt överaskad! Gud så snyggt det blev, och kombinationen röd+brun var också jättesnygg.
Åh vad glad jag är nu!

Mailade för en vecka sedan om starta-eget informationsträffarna som kommunen anordnat, inget svar än. Anmälan ska vara inne senast 7 sept, och jag är jättesugen på att gå på dom.
Börjar komma igång lite grann :) detta är spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar