Egypten 2011

Egypten 2011

30 augusti 2009

30/8

Jaha, imorgon då blir man ett år äldre. Tjugoett år gammal.
Kommer ihåg när jag fyllde sexton, då kände jag att det var en lagom ålder, och äldre ville jag inte bli.
Nu mera känner jag mig som trettio+, kanske inte så konstigt då man har två barn och ett stadigt förhållande sedan fem år tillbaka.
Men jag vill fortfarande få känna mig ung. För jag är ung.
Min mamma får ständigt påminna mig om att jag har hela livet på mig, och att "men herregud du är ju bara barnet" haha..

Hittade mig även en våg när vi var i stugan, hade inte vägt mig sedan någongång i april då jag var gravid i v.37-38.
Gissa vad jag vägde senast? Jo, hela 66.7 kg.
Nu var jag nere på 52 kg igen :)
Förra gravditeten gick jag ju ner 12 kg på 2 dagar, hehe inte illa. Blir nog svårare att gå ner ju äldre man blir.. attbropå ålder :p hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar