Egypten 2011

Egypten 2011

30 augusti 2009

30/8

Vaknade och trodde att jag hade blåmärken på ögonlocken, halsen känns ganska krasslig den med.
Usch vad jag har sovit dåligt i natt!

Hade varit ganska skönt att sova en natt till i stugan, men med regn och dåligt fiske så hade killarna det bråttom hem.

Har även fått veta att min suflett och åkåse nu finns att hämta ut, någon som vet
om al- warka har öppet en söndag?
Samtidigt fick jag även en tråkig nyhet på kontot, föräldrapenningen har inte kommit!
Så jag hoppas verkligen att jag har lite större tur imorgon måndag!

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag hatar när fk tjorvar med fp:n... Samma var det för mig den här månaden så jag ringde dit den 25:e (då jag ska få den) och de hade ju inte ens behandlat mitt (och Andreas) ärende så det var tur att jag ringde dit, annars vet jag då inte när vi fått de pengarna. Ett tips är att ringa dit för då får du ju iaf veta när pengarna kommer.

    SvaraRadera
  2. jo, jag ska ringa imorgon! tur att alla räkningar är betalda iaf

    SvaraRadera