Egypten 2011

Egypten 2011

31 augusti 2009

31/8

Ååååh..! :) ligger och drar mig i sängen med min lilla tös.
Hon sover så sött här intill.

Fick mitt årliga SMS av mamma i natt vid 00:20,
hade jag fötts 21 minuter tidigare hade jag delat födelsedag med
Michael J. men istället blev det med Hannah Graaf (sån där oerhört onödig information).

"fladdrar med musvingarna" hahaha, min sjuka humor som jag och Robin skrattade gott åt igår.
I fortsättningen kommer "musen" kallas för fladdermusen ;p

nä Gud vilket osammanhängande inlägg, hursom så ska jag försöka få tag i mor min.
Hon har nämligen jobbat nattjour hela helgen, så får se när hon är kontaktbar :)
tänkte jag skulle ta en tur på stan med henne.

1 kommentar:

  1. påtal om hanna graaf så bodde hon på hotellet i helgen ;)

    /marika

    SvaraRadera