Egypten 2011

Egypten 2011

27 februari 2013

Lektion

Haft psykologi och därefter gick jag och Robin på lunch.

Efter en sväng på stan har jag handlat två par jeans och fem kalsonger åt Gabriel. Han börjar ju bli stor killen. De senaste veckorna äter han som en häst, samma portioner som mig(!) och det har märkts på storlekarna kan jag då säga!
Helt plötsligt ser byxorna töntigt korta ut ;) och det blir till att köpa en ny garderob.

Känner att det börjar kännas i ekonomin med tre barn, Ebba behöver en ny skaljacka osv. Massor behövs hela tiden och ändå ärver Ellen mestadels av Ebba. Men nu när Gneis har utförsäljning av sitt gamla lager har jag passat på och gjort lite fynd inför nästa vinter. Vet att alla barnen kommer behöva nytt nästa vinter både i skor och overaller och det blir lite väl tufft med en sådan utgift över en månad så nu fyndar man och delar upp inköpen :)
Man blir klokare med tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar