Egypten 2011

Egypten 2011

27 februari 2013

Gneis utförsäljning

http://www.gneis.se Dessa har jag beställt inför nästa vinter, ena overallen är till Ellen i storlek 98 och jackan är till Gabriel i storlek 128. Vi har använt oss av Gneis under två vintrar nu och jag har bara gott att säga om dom! Fantastiska overaller, bra pris och Gabriel som använt sin overall under två säsonger är fortfarande hel. Den ser fortfarande ut att vara i bra skick och jag tycker det är helt fantastiskt med tanke på att Gabriel har slängt sig på backen med grus och knäna är fortfarande hela! Ellens overall som hon använder nu är Ebbas gamla, även om de inte används och nöts på samma sätt som i Gabriels ålder så ser den faktiskt ut att vara i nyskick. Det är av samma modell jag beställt nu fast en storlek större. Jag rekommenderar verkligen Gneis! Passa på att fynda medan de har rea, mycket har redan gått åt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar