Egypten 2011

Egypten 2011

24 april 2010

städ & fix

Imorgon kommer min älskade pappa och Lena upp från Örebro, med sig har de min farfar som ska opereras på måndag.
Pappa skulle köra förbi sävast så min farfar har en möjlighet att se vart vi ska flytta i sommar, sen blir det nog en fika tillsammans på stan allihop :)
Senast jag träffade farfar var i somras när Ebba var 2-3 månader gammal, så det var ett tag sen nu.

Har städat undan en massa idag, flyttat möbler och ordnat så att Gabriels rum nu motsvarar ett tonårsrum.
Varför kanske jag kommer att berätta om senare, men inte nu. Inte i bloggen.

Måste säga att det finns då inget tråkigare och jobbigare än att dammtorka leksaker!
Alla dessa små plastleksaker, blir en himla massa att komma åt!

Nu sover båda barnen i vårt sovrum, och det är äntligen dags för oss att få ta det lugnt och pusta ut i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar