Egypten 2011

Egypten 2011

14 april 2010

Köpt bostadsrätt!




Idag har vi varit på banken för att skriva på kontrakt på vår bostadsrätt :)
Så 1 juli flyttar vi!
Känns helt otroligt, det är vårt! Vårt eget!
I sommar kan våra barn springa runt i kvarteret, jag kan sätta mig på altanen och koppla av eller grilla en sommarkväll.
Det kommer kännas som om man får så mycket mer frihet :) frihet att ta sig ut osv.
I fortsättningen kommer ytterdörren vara ett stenkast från gräsmattan och inte fem trappor upp.
Det är det här jag har längtat efter!

6 kommentarer:

  1. Åh vad avundsjuk jag blir, har tittat på det huset på Hemnet! Var verkligen mysigt :-)

    SvaraRadera
  2. Jättefint, gud va härligt. Vill också!

    SvaraRadera
  3. Jo jag tvivlar också på det. Men då får det bli tåg. Vet dock inte hur man ska hinna boka det isf. Men det står på sas hemsida att man får igen alla pengar om det inte går att flyga. men då hoppas man ju att det bestäms ett par dagar innan så man har tid att fixa annat! för då måste vi ta nattåget den 26:e för att hinna till båten den 27:e!

    SvaraRadera
  4. hihi är så glad för eran skull :) / Vera

    SvaraRadera
  5. Ja fy sjutton, jag blir galen på sånt. Hade jag inte varit rädd om både vagn och innehållet hade jag kört på allt och alla ;)

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket :)
    Åh vad roligt med hus! Längtar tills den dagen vi hittar oss ett fint hus :)

    SvaraRadera