Egypten 2011

Egypten 2011

23 april 2010

Nytt till hemmet

Som många säkert vet så ska vi ju flytta till Sävast i sommar, och vid flytt blir det ofta en tur till IKEA - dock inte denna gång.
Utan denna gång får IKEA komma till oss.. IKEA.se med andra ord :)

Gabriels nya säng har jag dock fyndat på blocket, den likaså från IKEA men jag kunde inte låta bli när den kostade under halva priset.
Det blev ingen TROFAST denna gång, men då barnen ser ut att komma att dela rum så kommer vi få betydligt större användning av en loftsäng!
Ebba får stå ut med sin spjälsäng ett tag till.

Till det tredje sovrummet har jag köpt en säng, eller en kökssoffa om man så vill kalla den det.
Otroligt många användningsområden har den i vilket fall som helst, dagbädd/kökssoffa/gästsäng/dubbelsäng/säng.
Så använd kommer den säkerligen bli!

Och jag som trodde att jag inte hade något mer på IKEA att göra :) men tydligen är det alltid något som behövs, men nu tycker jag att det får vara bra med möbler för ett par år framöver :)
Jo, just det.. höll nästan på att glömma. Vi köpte även två EXPEDIT, en mellan modell och en av den mindre modellen.
Den stora är tänkt i barnens rum och den lilla i tredje sovrummet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar