Egypten 2011

Egypten 2011

30 januari 2010

30/1

Åååh! Ebba har sovit relativt bra ikväll, hittills.
Bara fyra ggr har jag sprungit och klockan är 23:17, och inget uppvak än!
Jätte skönt måste jag säga :)

Blev lat så det blev pizza till middag idag, och korv med bröd till lunch.
Inte vidare nyttigt här nej, önskar att jag hade lite självdisciplin på mig själv när det gäller både mat och godis.
Jag och Robin har pratat om att köpa ett Nintendo Wii, någon har viskat i mitt öra att det finns så man kan spela aerobics också?
Vore fantastiskt då jag älskar aerobic!

Pratade med Vera och hon har varit utanför huset och kikat idag, hon tyckte det såg ut som om ingen bodde där då det var helt nedsläckt och oskottat på gården.
Om det är obebott så vore det till fördel för oss, ägarna vill förmodligen bli av med det fort då det kostar dem pengar att ha de stående.
De är inflyttningsklart, och vid visningen så är det lätt att se skavanker.
Många tycker det är en fördel när möblerna står kvar, just för att få en bra uppfattning om yta.
Det tycker inte jag, jag vill se huset utan alla andras saker som står i vägen.
Jag kan få en bättre bild av hur det ser ut, hur jag vill ställa dit mina möbler ;)

Har haft ett outnyttjat erbjudande på jotex.se som jag nu nyttjat.
Förhoppningen om att köpa huset satte fart på mitt shoppingsug :) har bara gått i inredningstankar de senaste dagarna, har en dröm om hur det ska se ut och vad jag vill köpa för möbler.
Köpte denna lampa med 50% rabatt ;)

1 kommentar: