Egypten 2011

Egypten 2011

29 januari 2010

29/1

Våran dotter är lite egen, vid tillfällen då hon varit sjuk så har jag provat med att ge henne saft, någon lite sötare dryck för att hon ska få mer energi.
Har även försökt ge henne Brämhults hallondricka, men det enda som duger är vatten!
Nåja, hon är väldigt duktig på att äta och vatten är ju bara bra såklart :)

Nu har hon börjat försöka ställa sig upp mot saker, ta tag i badbaljans kanter och ställa sig upp. Samma i spjälsängen osv.
Krypandet är också på gång, men än så länge kommer hon sig inte framåt, utan det är mera hasa sig bakåt som gäller :) men det är goda försök!


Ringde banken idag och fick en tid på torsdag klockan 16.00, så då får vi besked om lånelöfte.
Min mamma, pappa och hans sambo är än så länge väldigt kritiska till valet av hus.
Kanske främst pga att det är mycket jobb med det, och mycket att tänka på så klart.
Vi får se, än så länge sviktar jag inte men vi måste få en helhetssyn på huset.
Jag vill inte vika mig och ge upp hoppet om huset än,
Det är fler steg att ta oss igenom innan det går att avgöra om det blir av eller inte.
Banken/lånelöfte, visning, besiktningsman..

Nu ska jag drömma lite och hoppas att vi har turen på vår sida!

1 kommentar: