Egypten 2011

Egypten 2011

30 augusti 2010

Bilder från de senaste 2 veckorna





2 kommentarer:

  1. Oj vilken stor tjej hon har blivit, tiden går onekligen fort! Väntar spänt på bilder ifrån huset ;) Vi får komma förbi någon dag =)


    Ja jag har ju alltid haft en djup navel och nu känns de som att de börjar gå på grund där inne ^^ Men magen har verkligen växt massor de senaste dagarna framför allt uppåt, nu är ju midjan borta och magen börjar bli rund inte bara nedre magen ^^

    Det är en del i graviditeten de också precis som mina kärleksmärken som kom som ett brev på posten!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker som aldrig att man blir ren om händerna med bara lite vatten och så har dom aldrig papper till efteråt =/ men ibland blir jag ju onekligen tvungen att använda denna metod då jag glömt mina handskar(måste ju låta som en tant)!

    SvaraRadera