Egypten 2011

Egypten 2011

25 augusti 2010

25/8

Idag hann jag in till skolan i alla fall, det har verkligen varit ett himla pusslande med tider fram och tillbaka.
Har varit in till biblioteket (det var år sen sist) och nu ska jag tydligen ta mig tid att läsa en roman också! Det om något var länge sen sist!
Och för bara ett par minuter sedan klickade jag hem lite studielitteratur för strax över tusenlappen.
För de som inte vet så hann jag inte ta studenten då Gabriel föddes strax inpå mitt 18:e levnadsår, så nu har jag återigen tagit tag i studierna och denna gång ska de även bli avslutade =)
Vår tonåring har även börjat gymnasiet och jag är så stolt!

Ebbas inskolning går framåt och jag hoppas verkligen att hon kommer trivas där, det känns som en otroligt bra avdelning.
Gabriel älskar dagis! Varje gång man nämner dagis skiner han upp som en sol, så han stortrivs redan.
Hans inskolning tog två dagar =) haha

Nu kanske man ska börja ta tag i lite studier, man vill ju inte börja med att hamna efter och studietakten är lite högre..
Herregud de ville att jag skulle läsa Psykologi A på distans på TVÅ veckor.. :-o

1 kommentar:

  1. Ja men psykologi A kursen är ju bara 50poäng =) de är bara två veckor, 100 poängs kurserna är 4-5 veckor =) Läser du via miroi?

    SvaraRadera